Reprezentanții NATO au spus în repetate rânduri că nu vor deveni participanți la războiul din Ucraina și nu vor închide cerul peste țara noastră. Ei spun că acest lucru va duce la o ciocnire militară cu Federația Rusă, iar conflictul nu ar trebui să “depășească granițele Ucrainei.” Recent, o declarație similară a fost făcută de ministrul german al Apărării, Christina Lambrecht. Comentariul ei a fost răspuns de consilierul șefului Biroului Președintelui Ucrainei, Mikhail Podolyak. Și, de asemenea, a spus în detaliu cum să consolideze restricțiile pentru aviația civilă a Federației Ruse.

“Ministrul Lambrecht a declarat din nou că NATO nu va interveni în conflict și nu va crea o zonă de interdicție aeriană peste Ucraina. Criminal. Fiecare astfel de declarație a politicienilor europeni încurajează Federația Rusă să ucidă în masă în Ucraina. Dacă nu doriți să numiți războiul un război și vă este frică de Putin, atunci cel puțin nu faceți declarații provocatoare”, a spus Podolyak într-o declarație.

Consilierul șefului Biroului Președintelui Ucrainei a descris, de asemenea, cum să limiteze la minimum zborurile aviației civile ale Federației Ruse. Potrivit Podolyak, Autoritatea Aviației Civile din Bermuda a anulat așa-numitele “certificate de navigabilitate” a 745 de aeronave rusești din 1.367 în total. Echipamentele rămase sunt facilități de leasing. Nu zboară în afara Federației Ruse, deoarece se teme de anularea certificatelor de la alte autorități și de rezilierea contractelor cu operatorii ruși.

Potrivit lui Podolyak, ca răspuns, Rusia a anunțat că nu va efectua plăți de leasing și nu va naționaliza aeronava. Aceasta este o încălcare gravă a dreptului internațional, care va provoca procese. Cu toate acestea, Federația rusă în acest aspect poate fi altfel “strângeți piulițele”.

Ambii producători de unități de putere pentru Boeing și Airbus — Rolls Royce și GE – au un sistem online de monitorizare a funcționării motorului. Aceștia pot bloca de la distanță motorul sau pot declara că nu sunt angajați în întreținerea aeronavelor, iar acum este responsabilitatea companiei aeriene. Piloții în acest caz vor refuza probabil să preia cârma. Adică, Marea Britanie și SUA au modalități de a pune capăt chiar și zborurilor interne către Rusia — ai nevoie doar de o dorință.

Războiul Federației Ruse împotriva Ucrainei

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.