Tu-95/Ministerul Apărării al Federației Ruse Tu-95/Ministerul Apărării al Federației Ruse

Rashiștii atrag în mod regulat avioane strategice pentru greve în Ucraina, tragând rachete de croazieră asupra clădirilor rezidențiale și ucigând copii. Una dintre aceste aeronave este Tu-95, care a făcut primul său zbor înapoi în 1952, avanpostul lui Stalin. Rămâne principalul transportator strategic de rachete al așa-numitelor “forțe aerospațiale ale Federației Ruse”.

Tu – 95 bombardier strategic

Apariția unei astfel de aeronave ca Tu-95 sa datorat necesității de a livra o bombă atomică care a apărut în URSS în 1949. În același timp, din mijloacele de livrare a acestor arme, doar Tu-4 a fost o copie exactă a americanului B–29, care a fost transferat unul la unul. Dar caracteristicile sale, în primul rând, gama nu a fost suficientă nici măcar pentru un zbor unic către SUA.

În același timp, Convair B-36 zbura deja în SUA cu o autonomie de 11.000 km. de aceea, principala cerință pentru viitorul Tu-95 a fost “obținerea” SUA, precum și viteza mare, care a dat în epoca zorilor aviației cu jet șanse de a sparge apărarea aeriană.

Întrucât era încă un drum lung înainte de apariția motoarelor turbojet economice și fiabile în URSS, Tu-95 a fost echipat cu motoare turbopropulsoare NK-12 special concepute. Apropo, au fost create de oameni de știință germani capturați pe baza documentației pentru motorul Jumo-022.

Drept urmare, a apărut un bombardier, care era conceptual învechit deja la momentul începerii producției în masă în 1954, deoarece în Statele Unite cu un an mai devreme, un luptător masiv supersonic F-100 Super Sabre și-a făcut primul zbor, îngropând orice speranță ca Tu-95 să treacă undeva la viteză.

 Tu-95 /Ministerul Apărării al Federației RuseTu-95/Ministerul Apărării al Federației Ruse

Dar, în ciuda numeroaselor încercări, URSS nu a putut face ceva pentru a înlocui această aeronavă de zeci de ani, nituind Tu-95 în toate rolurile posibile, în special datorită motoarelor “germane” relativ economice, cum ar fi avionul anti-submarin Tu-142. Un alt rol principal care a fost atribuit Tu-95 este un transportator de rachete. La urma urmei, în calitate de purtător de rachete de croazieră cu rază lungă de acțiune, el a avut încă anumite șanse datorită faptului că lansarea se desfășoară în afara gamei de apărare aeriană și aviație inamice.

transportator strategic de rachete Tu-95

În ciuda faptului că URSS a nituit aproximativ 500 de unități Tu-95 din toate versiunile, Rashiștii au rămas doar 45 de unități Tu-95MS și 18 unități Tu-95msm, care pot transporta rachete de croazieră. Diferența dintre “MS” și ” MSM ” este că acesta din urmă poate purta o rachetă de croazieră mai modernă X-101, toate celelalte – doar X-55/555 sovietic. Apropo, X-101 nu se încadrează în compartimentul interior cu un lansator de tambur, astfel încât Tu-95MSM poate transporta aceste rachete exclusiv pe o suspensie externă.

Și tot arhaismul acestei aeronave poate fi evaluat în videoclipul Ministerului Apărării al Federației Ruse pentru 2020, în care ” echipajul Tu-95MS străpunge zona de apărare aeriană a inamicului.” Judecând după videoclip, o regulă de diapozitive, căștile de zbor din piele SHL-82, precum și absența catapultelor îl ajută să treacă. Aceasta nu este o glumă, deoarece pentru a părăsi Tu-95 de urgență, trebuie să utilizați un transportor special care ar trebui să arunce echipajul peste bord.

Dar, desigur, acest lucru nu-l împiedică să arunce rachete de croazieră într-o clădire rezidențială din Odessa, care zboară peste Marea Caspică. Pe lângă propagandiștii hotărâți să strige că Tu-95 este o aeronavă “analogă”, pentru că într-adevăr nu și-au putut dezvolta analogul timp de 70 de ani.

Tu-95MS – specificații

ați putea fi, de asemenea, interesat de:

ajutați proiectulsprijiniți-ne

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.