Remorcher “Vasily Bekh”

Greva a două rachete anti-navă harpon pe insula șarpelui capturată de ruși a distrus remorcherul de salvare al flotei rusești a Mării Negre “Vasily Bekh”. Această navă a îndeplinit sarcinile de transport de muniție, arme și personal.

Interesant este că, pentru întărirea independentă a apărării aeriene, a fost plasat un sistem de rachete antiaeriene terestre “Tor”, pe care Rashiștii au început să-l lege de navele lor.

de ce distrugerea remorcherului “Vasily Bekh” este mai importantă decât pare

După ce Forțele Armate ale Ucrainei au distrus deja nava amiral a crucișătorului Flotei Mării Negre ” Moscova “și au scufundat o mare navă de aterizare” Saratov”, este oarecum ilogic să ne lăudăm cu distrugerea remorcherului. Dar punctul de aici nu este distrugerea navei, ci că acesta este doar începutul implementării operațiunii de creare a așa-numitei zone de excludere a accesului în partea de nord-vest a Mării Negre.

Datorită sistemelor de rachete de coastă Harpoon deja desfășurate în Ucraina și a căror reaprovizionare este așteptată în viitorul apropiat, a devenit posibilă salvarea rachetelor anti-navă, care anterior erau doar în cantități limitate pentru complexul intern Neptun. Și acum este foarte posibil să lovești obiecte precum Remorchere sau bărci de aterizare.

Distrugerea lor are o importanță deosebită datorită faptului că Federația Rusă transportă combustibil și muniție pe insula șarpelui capturată. La urma urmei, inamicul încearcă să creeze un avanpost din șarpe prin plasarea antiaeriană și, eventual, apărarea de coastă înseamnă acolo. Dar indiferent cât de mult echipament este plasat acolo, în primul rând are nevoie de combustibil, fără de care se va transforma în fier vechi.

În această situație, șarpele pentru Federația Rusă se transformă într-o valiză fără mâner. Resursele vor fi cheltuite pentru organizarea sprijinului său pentru Rashiști, navele lor vor fi distruse, prin urmare, forțe mari și chiar mai multe resurse care ar putea fi utilizate în alte sectoare ale frontului vor fi atrase pentru a le acoperi. Chiar și evacuarea a tot ceea ce a fost adus pe insulă va necesita o operațiune separată.

remorcher “Vasily Bekh”

În același timp, nu există atât de multe astfel de nave de sprijin în Flota Mării Negre. Au existat doar șase astfel de remorchere de salvare ale proiectului 22870, la care a aparținut Vasily Bekh, în Federația Rusă, patru în Flota Mării Negre și încă două în Flotila Caspică.

Aceste nave sunt concepute pentru a ajuta navele de urgență și personalul de salvare, remorcarea navelor și navelor, stingerea incendiilor, precum și asigurarea operațiunilor de scufundări la adâncimi de până la 60 de metri. Aceste Remorchere sunt departe de navele miniaturale, lungimea lor este de 57 de metri, lățimea este de 14 metri, iar deplasarea este de 1605 tone. Și, cel mai probabil, Federația Rusă este forțată să folosească exact astfel de remorchere de urgență datorită faptului că au propriul echipament de macara.

În același timp, dacă vă uitați atent la acest remorcher presupus obișnuit, devine clar că pierderea chiar și a unor astfel de nave este critică pentru Federația rusă acum. Deoarece producția lor este acum imposibilă din cauza sancțiunilor și embargourilor tehnologice.

De exemplu, întreaga centrală electrică a remorcherelor proiectului 22870 este Occidentală. Motoarele electrice cu vâsle sunt Schorch germane, coloanele de direcție cu șurub sunt finlandeze, principalele generatoare diesel sunt germano-franceze etc.

caracteristici remorcher “Vasily Bekh”

ajuta proiectul ne sprijini

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.